Gå tilbake til nettstedet

FARSDAG OG BLÅ SLØYFE-AKSJON

Tekst og foto: Anne Lise Skjaker

Overskriften oppsummerer hvilke to saker som har hovedfokus hos Dressmann i november måned ifølge butikkleder på Gransavdelingen, Nina Karine Hasvold. Begge temaene er rettet mot menn og fedre, altså samme segment som kjeden henvender seg til i sine butikker.

broken image

Nina Hasvold ønsker å sette søkelyset på at butikken nå har et utrolig godt utvalg av klær til gutter og menn, fra innerst til ytterst og i alle høstens flotte farger. Dette er gode nyheter for alle som vil gi far en oppmerksomhet på Farsdagen, som i år er søndag 11. november.

broken image

-Hvilke klær vil du se far i denne høsten? Det kan du være med og bestemme hvis du ønsker å hedre ham med et nytt klesplagg på dagen, sier Hasvold, som har vært med i alle de sytten årene som har gått siden Dressmann etablerte sin forretning i Gran Handelssenter. – Jeg har dermed vært med sytten farsdagsfeiringer i butikken, og jeg tror jeg tør påstå at vårt klesutvalg aldri har vært bedre enn nå! sier Nina.

broken image

Dressmannkjeden ønsker å støtte opp om den internasjonale kampanjen, Blå sløyfe, som arbeider for økt kunnskap om prostatakreft og pengeinnsamling til forskning på dette.

Prostatakreft er nemlig den mest vanlige formen for kreft, og med mer kunnskap og forskning vil vi spare, forlenge og forbedre livene til de som rammes.

broken image

-Vi gir kundene mulighet til å runde av sluttsummen oppover når de handler i butikken, og alle pengene som doneres går rett til kreftaksjonen, forteller Hasvold. Gave kan også gis ved at du kjøper en pose til kr 2.-, der overskuddet pr. pose gis til foreningen for prostatakreft i Norge. Og ikke nok med det: Kjøper du slips i november måned, vil kr 10.- pr. slips gå rett til den gode sak.

-Du kan være den som utgjør forskjellen, sier butikkleder Nina Karine Hasvold hos Dressmann på Granstunet.