Gå tilbake til nettstedet

GODE RÅD TIL DNBs HADELANDSKUNDER

Tekst og foto: Anne Lise Skjaker

DNB Hadeland er en fullverdig bank, og derfor er det mange varierte oppgaver for de fem ansatte. Autorisert finansrådgiver Cecilie Bjøralt forteller at med et eiendomsmeglerteam i samme lokale går mye av dagen til å finne gode løsninger for nye og eksisterende kunder i bankens område.

broken image

Tre av de ansatte i DNB Bank på Gran. Fra venstre: Kari Ingeborg Brokerud, Cecilie Bjøralt og Lene Aaserud Larsen.

- Vi gir råd til både privatkunder og bedriftseiere. Vi bistår når det kommer til boligkjøp, personlig økonomi, sparing, forsikringer eller andre oppgaver som vi i banken kan hjelpe til med, sier Bjøralt.

 

- Vi har gode digitale løsninger, eksempelvis «superraskt finansieringsbevis» for de som ønsker å være digitale. Allikevel ser vi at det er mange som fortsatt har et ønske om å snakke med oss personlig ved viktige endringer i livet. Vi har «drop in» mellom klokka 10-14 hver dag, men anbefaler kunden å avtale møtetidspunkt på forhånd. Dette kan gjøres ved å ta kontakt med oss via 915 04800.

 

- Vi satser aktivt på Hadeland og regionen rundt, og oppfatter området som spennende for oss som ønsker å være en medspiller i alle livets faser, avslutter Cecilie Bjøralt.