Gå tilbake til nettstedet

JohNET INVITERER TIL FROKOSTSEMINAR

Tekst og foto: Anne Lise Skjaker

Det velrenommerte dataselskapet i Hovsgutua på Gran har feiret 30-årsjubileum, men satser fortsatt friskt i en tid der den digitaliserte verden snurrer stadig raskere. Nyansatt IT- og salgskonsulent, Robert Aaslund Langerud, forteller at JohNET har fokus på god rådgivning og salg til eksisterende og nye kunder. De er opptatt av at bedrifter skal utnytte de datasystemene de allerede har eller må ha på en effektiv og kostnadsbesparende måte.

broken image

IT- og salgskonsulent i JohNET, Robert Aaslund Langerud, håper mange melder seg på til frokostseminaret «Ny tid» som finner sted i Hadelandshagen 7. mars.

Langerud har allsidig bakgrunn som IT-rådgiver, bl.a. fra retailbransjen, først og fremst innen butikkdrift og kassaløsninger. Han beskriver seg selv som løsningsorientert og har funnet seg godt til rette i sin nye jobb i Gransfirmaet. Han synes det er givende å kunne være med og gi næringsdrivende input og tips til å jobbe smartere og dermed bedre gjøre driften mer effektiv og lønnsom ved hjelp av digitale verktøy.

 

-JohNET har bred kompetanse og vektlegger tilstedeværelse vis a vis sine kunder. Vi er opptatt av at kunden får gode råd og veiledning om hvordan systemer og utstyr skal kunne utvikle en bedre kommunikasjon både internt og eksternt. Dette vil spare kostbar tid og igjen virke positivt på kostnadssiden, sier Langerud, som inviterer alle bedrifter til et frokostseminar i Hadelandshagen den 7. mars. Du kan lese mer om dette på hjemmesiden www.johnet.no

 

-Vi håper på god oppslutning om seminaret, og ønsker alle velkommen! avslutter Robert Aaslund Langerud i JohNET Datasystemer AS.

Langerud har allsidig bakgrunn som IT-rådgiver, bl.a. fra retailbransjen, først og fremst innen butikkdrift og kassaløsninger. Han beskriver seg selv som løsningsorientert og har funnet seg godt til rette i sin nye jobb i Gransfirmaet. Han synes det er givende å kunne være med og gi næringsdrivende input og tips til å jobbe smartere og dermed bedre gjøre driften mer effektiv og lønnsom ved hjelp av digitale verktøy.

-JohNET har bred kompetanse og vektlegger tilstedeværelse vis a vis sine kunder. Vi er opptatt av at kunden får gode råd og veiledning om hvordan systemer og utstyr skal kunne utvikle en bedre kommunikasjon både internt og eksternt. Dette vil spare kostbar tid og igjen virke positivt på kostnadssiden, sier Langerud, som inviterer alle bedrifter til et frokostseminar i Hadelandshagen den 7. mars. Du kan lese mer om dette på hjemmesiden www.johnet.no